.:: سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی ::.
Institute of Celestial Dawn Link
به سایت سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی خوش آمدید. توجه: لطفا از مرور گر فایرفاکس یا کروم استفاده کنید

با حکم رئیس سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی

مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی منصوب شد

در پی پیشنهاد معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی، طی حکمی مهندس مصطفی قدسی را به سمت مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری این سازمان منصوب کرد. (ادامه در متن کامل) 


به گزارش روابط عمومی سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی، در حکم محمد توکلی کیا در زمینه انتصاب مهندس سید مصطفی قدسی به سمت مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی آمده است:
نظر به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری این سازمان منصوب می‌نمایم.

بررسی و شناخت نیازمندی‌های آن حوزه، جمع آوری آمار و اطلاعات لازم و به هنگام نگاه داشتن آن‌ها، برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم در جهت رفع مشکلات و پیگیری انجام پروژه‌ها، تدوین و کارآمد نمودن دستورالعمل‌ها، آئین نامه‌ها و ضوابط مرتبط و مکانیزم‌های ارزشیابی از اهم وظایفی است که انتظار دارد از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته و در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، نسبت به تحقق آن اهتمام نمائید.

محمد توکلی کیا

رئیس سازمان

 

  

 

شرح وظایف مصوب مرکز فنآوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری

  

 ·         توسعه فراگیر و همه جانبه سیستم‌های کاربردی مورد نیاز دستگاه و بررسی نیازها و تقاضاهای دریافتی از سایر واحدها و ارایه خدمات لازم در این زمینه

 

·         همکاری با دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات در تدوین شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد وزارتخانه.

 

·         برنامه‌ریزی به منظور تجهیز، پشتیبانی، نگهداری و استفاده بهینه از سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز

 

·         سازماندهی، پشتیبانی و به روزرسانی سیستم‌های اتوماسیون اداری و سایر سیستم‌های عمومی و اختصاصی و یکپارچه‌سازی آن‌ها

 

·         طراحی، ایجاد و نگهداری جایگاه اینترنتی و اینترانتی دستگاه و رفع نواقص وکاستی‌های سیستم‌ها

 

·         اجرای سیاست‌های کلان کشور در حوزه دولت الکترونیک با توجه به اسناد بالادستی، آیین‌نامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح

 

·         عرضه و توسعه خدمات الکترونیکی به منظور ارایه آن به مردم بدون مراجعه حضوری و در کوتاهترین زمان ممکن

 

·         استقرار نظام‌های نوین مدیریت و فرهنگ‌سازی برای تحول اداری در وزارتخانه

 

·         برنامه‌ریزی، مطالعه و اقدامات لازم در جهت استقرار سیستم‌های بدون کاغذ .

 

·         تجزیه و تحلیل شبکه و تعیین مخاطرات امنیتی و ارایه راه‌حل‌ها برای کاهش آسیب‌پذیری، تهدیدات و ریسک‌ها

 

·         تعیین تجهیزات و فناوری‌های امنیتی و برق اضطراری مورد نیاز

 

·         حفاظت از دسترسی غیرمجاز به سرویس‌های شبکه

 

·         ایجاد و پیاده‌سازی خط‌مشی ها و امکانات لازم برای کار از راه دور با توجه به سیاستهای ابلاغی معاونت .

 

·         مرور روزانه log فایروال‌ها، مسیریاب‌ها، تجهیزات گذرگاهی ارتباط با سایر شبکه‌ها و سرویس‌‌دهنده‌های شبکه داخلی و اینترنت دستگاه، به منظور تشخیص اقدامات خرابکارانه و تهاجم

 

·         بررسی و در صورت نیاز، انتخاب، خرید و تست نرم‌افزار ضد ویروس مناسب و کاراتر برای ایستگاه‌های کاری و سرویس‌دهنده‌های شبکه وزارتخانه به صورت دوره‌ای

 

·         نظارت بر خرید سخت‌افزار و نرم‌افزارهای دستگاه اجرایی به منظور انطباق با سیاست‌های امنیتی حفاظتی و رفع اشکالات در عملکرد سیستم امنیتی

 

·         تعیین اهداف کمی و کیفی مرکز در راستای تحقق دولت الکترونیک

 

·         تهیه و تنظیم طرحها و سیستمهای مختلف آماری به منظور تأمین نیازهای اطلاعاتی وزارتخانه در زمینه های مختلف آماری

 

·         ایجاد رابطه سیستماتیک آماری و تخصصی بین وزارتخانه و مراکز آمار داخلی و خارجی بمنظور ایجاد هماهنگی و مبادله و ارائه هرگونه راهنمایی علمی و فنی و آماری.

 

·         مدیریت بانک های اطلاعاتی وزارت متبوع

 

·         کنترل اطلاعات ورودی و استخراج اطلاعات و آمارهای مورد نیاز از رایانه ها و انجام محاسبات لازم آماری.

 

·         بررسی و تلخیص آمار و اطلاعات بدست آمده بمنظور تهیه و تنظیم گزارشات تحلیلی و تطبیقی و ارائه آن به مراجع ذیربط

 

·         کنترل و نظارت بر حسن اجرای فرآیندها و روش‌های ابلاغی و بررسی میزان اثربخشی آن‌ها

 

·         مهندسی مجدد مأموریت‌ها و وظایف وزارتخانه به منظور منطقی نمودن اندازه آن برای تحقق اهداف مربوطه و بررسی اندازه مطلوب و منطقی وزارتخانه

 

·         یافتن راه‌کارهای مناسب برای انجام وظایف، خدمات و مأموریت‌های وزارتخانه از طریق بخش غیردولتی با توجه به روش‌های مذکور در ماده 13 قانون مدیریت خدمات کشوری و همکاری در اجرای مفاد ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری براساس روش‌های تعیین شده برای واگذاری تصدی‌های اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و رفاهی دستگاه اجرایی به بخش غیردولتی

 

·         انجام بررسی‌های لازم به منظور بهینه‌سازی ساختار، ترکیب و توزیع نیروی انسانی و ارایه پیشنهادهای لازم به مقام عالی وزارت.

 

·         تعیین و انجام مطالعات لازم به منظور اصلاح ساختار سازمانی وزارتخانه و سازمان‌های وابسته در تطبیق با برنامه‌های کلان و ملی، سیاست‌ها، ضوابط و مقررات مربوط ابلاغی

 

·         بررسی و تهیه و تنظیم نمودار سازمانی، اهداف، شرح وظایف و تشکیلات تفصیلی با رعایت ضوابط ساختار سازمان ابلاغی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی رییس جمهور و ارایه پیشنهادهای لازم و مراقبت در حسن اجرای تشکیلات مصوب

 

·         بررسی و اعلام نظر در خصوص نحوه اجرای قوانین، آیین‌نامه‌ها، تصویب‌نامه‌ها و اساسنامه‌ها از بعد تشکیلاتی

 

·         بررسی و انجام مطالعات مستمر در خصوص نارسایی‌ها و مشکلات مربوط به سیستم‌ها، فرایندها و روش‌های اختصاصی مشترک و عمومی موجود دستگاه و ارایه راهنمایی و مشاوره و برنامه‌ریزی برای اصلاح و بهسازی آنها با همکاری واحدهای ذی‌ربط

 

·         تعیین و پیشنهاد اولویت‌های اصلاح روش‌ها، رویه‌ها و فرآیندهای انجام کار دستگاه به شورای تحول اداری در جهت ارتقاء بهره‌وری، کارآیی و رضایت ارباب رجوع و کاهش هزینه‌ها

 

·         مهندسی مجدد فرآیندها، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و روش‌های انجام کار

 

·         بسترسازی توانمندسازی و ایجاد فضای ترغیبی و تبلیغی مناسب در سطح کشور برای تحقق عملی امر تحول مرتبط با وظایف دستگاه

 

·         مطالعه، برآورد و پیشنهاد بودجه و اعتبارات و منابع مورد نیاز برای طراحی و اجرای برنامه‌های نوسازی و ایجاد تحول سازمانی و توسعه و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و اداری وزارتخانه به مراجع ذی‌ربط

 

·         نظارت و پیگیری اجرای مصوبات و بخشنامه‌هایی که در راستای ایجاد تحول سازمانی به تصویب مراجع ذی‌ربط رسیده و ابلاغ گردیده است

 

·         برنامه‌ریزی لازم به منظور مدیریت و کنترل پروژه‌ها و توزیع و هزینه اعتبارات کنترل پروژه

 

·         نظارت، کنترل و ارزیابی مستمر فعالیت‌های اصلی فاوا و انطباق فعالیت‌ها با سیاست‌های کلی و ارایه بازخوردهای لازم جهت رفع نواقص احتمالی به صورت نظام‌مند

 

·         انجام سایر امور مربوطه در چارچوب قوانین و مقررات.


۱۳٩٢/۳/٢۱ :: ٩:٤٦ ‎ق.ظ
درباره وبسایت
.

.

بخش مشاوره اینترنتی سایت
فرم تماس با مدیر سازمان
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
فرم درخواست نمایندگی
نام موسسه
آدرس ایمیل
فرم مشارکت خیرین محترم
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
فرم پیش ثبت نام مسکن زوجهای جوان
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر

?? ???? ??? ???? ????

???? ????? ?????? ????? ???? ????


کلیه حقوق این وبسایت برای .:: سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی ::. محفوظ است